andas ut - andas in

En sak som jag ogillar skarpt är när någon/något man litar fullt ut på ger fel direktioner och svar. Men tack vare kunnig personal tillslut och en värdmamma som tvingade mig att ringa och kolla upp det hela då hela situationen var ohållbar, så löste det sig. Råd till allmänheten; ge inga svar/direktiv om du inte är helt säker, chansa inte, tro dig inte veta - kolla upp det. I mitt sammanhang är jag otroligt glad att jag pratat med andra au pairer så att jag inte stod på Samoa med ett brutet ben (eller någon annan skit) och oförsäkrad. 
 
Jag försöker tänka positvt, inget hände ju. Men okunnighet ackack
 
Nu är det löst (fixar en tilläggsförsäkring i morgon) och på torsdag lyfter planet, äntligeeeen. 
Jag är redo för pardiset, de vita stränderna, den blåa himmelen och solskyddsfaktor 50+.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback