så fick man köra onykter helt plötsligt

För mer än en vecka sedan fyllde jag 20år, fatta 20år. Fick många brev och hälsningar vilket gladde mig oerhört. Tänk att ni i Sverige ligger ett steg före och kommer ihåg att lilla Frida fyller år långt innan facebook visar det. Jag firade dagen med att vakna upp hos Jessika för att sedan göra tårta, sticka iväg på en lunch som vi hade bjudit in vänner till (vi då Jessika fyllde år i går (GRATTIS) så vi firade tillsammans förra helgen), hängde lite på stranden, gick på bio och mådde allmänt bra. Inget speciellt egentligen men så otroligt bra ändå. Och tro det eller ej, men jag blev ett år äldre även fast jag befinner mig på andra sidan jorden.
 
Den största förändringen nu är väl att mina barn inte längre kan säga att jag är tonåring och inte vuxen, och därför inte lyssnar på mig. (fick förövrigt ybergulliga kort av mina barn, Sam skrev: Thank you Frida for being the best au pair EVER!! (gladde mig ju inte lite inte) Och en annan förändring är ju att jag nu får "drink and drive" i detta land. På något sätt känns det bättre att få köpa cider på systembolaget i Sverige, jag vet inte riktigt varför? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback