It's time to move on

Tankarna snurrar runt runt runt, men mest går jag runt här på flygplatsen med ett stort leende. Jag får leenden tillbaka av folk jag möter, vilket gör mitt leende ännu bredare. Mannen som checkade in mig gjrode min dag, han var precis rätt person på rätt ställe. Mitt leende blev ännu bredare. I dag ler jag hela vägen inifrån hjärtat och ut, för nästa person jag träffar som jag känner - det kommer vara i Sverge. Om mindre än två dygn kommer jag att sitta och äta middag hemma på Algutstorp med mamma och pappa. 
 
Semestern gav mig tid att tänka och reflektera, ett perfekt avslut på ett äventyr - ett äventyr som efter 11 månader känns väldigt bekant och knappt som ett äventyr längre. Men även en perfekt början på ett annat. Nu har det blivit dags att vända blad och påbörja ett nytt äventyr. Ett äventyr där barndomsmark ska möta en vuxen Frida. Där utvecklingen under året kommer att få ställas på sin spetts. Jag är nervös men otroligt förväntans full.
 
SNART SES VI SVERIGE

Kommentarer
Julia säger:

Välkommen hem!! Skicka mig din nya snigelpostadress, och så finns jag på skype med :) Kram!

Svar: Jag har ju flyttat vidare till kusten men adressen är: Frida Karlsson
Allansväg 10
45741 Fjällbacka

bamskram och tack så mycket!
Frida Karlsson

2014-06-24 | 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback