Ett lov fullt med barn

Igår jobbade jag min sista dag på detta lov, killarna har varit lediga i från skolan sedan mitten av
december. Sommarlov för killarna är inte lika med sommarlov för mig. Men det har gått bra. Innan jul så var ju deras kusin från Christchurch uppe vilket underlättade för mig, eller det minimerade i alla fall antalet bråk mellan syskonen radikalt. Efter min semester återstod det hela tre veckor med alla fyra barnen, vart har tiden tagit vägen? Det har varit slagsmål, munhuggningar, bitningar men det har även varit många underbara stunder.

Jag har bland annat lekt så mycket dunken (kurragömma) att jag nog kommer ta en paus från den leken ett tag. Jag har gjort flaskpost, lekt med playdoh (varjedag), lagat mat i Graces nya kök, kikat film, kramats, besökt poolen, varit till biblioteket, hängt med hajarna på Kelly tarltons undervattens värld, bakat, byggt lego, varit på en inomhus lekpark, lärt mig spela schack, besökt en skulptur trädgård, handdiskat (då diskmaskinen varit trasig i drygt två veckor nu) m.m. Ingen dag har varit den andra lik. Här nedan följer lite mobilbilder från lovet:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback