Man kan fira halloween på olika vis, jag på mitt och du på ditt

Det är väl egentligen nu som jag har chansen att uppleva ett riktigt halloweenfirande men familjen åkte till staden och jag såg min chans att få en lugn hemma kväll (glömde då bort att jag även är tvungen att sova själv..). På gymmet var instruktörerna utklädda och lokalen var pyntad och på hemvägen såg jag en massa barn som gick bus eller godis så lite halloween har jag allt fått. 
 
För att inte bara chilla i kväll och tänka på alla läskiga saker som kan hända när man sover själv, typ taket trillar in, man får oväntat sällskap, sängen går sönder, det börjar brinna osv. så satte jag igång och bakade bullar, ångrar det lite nu då sängen vore otroligt skön. Så nu firar jag halloween på mitt sätt, bullbakning. Ni kan få smaka om ni har vägen förbi. flirtgubbe

Kommentarer
Margaretha säger:

tror nog att bullarna blir smaskig ( å då har du ju nåt om du får oväntat besök :) ) och såå ofta trillar inte tak in..blir nog en skön kväll ska du se!

Svar: bullarna gräddas nu! det blev i alla fall något annat att tänka på så på det viset fungerade det bra haha. men ibland händer det och ska det hända någon så händer det garanterat mig!
Frida Karlsson

2013-10-31 | 08:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback