Pappdag

I dag är det farsdag hemma i Sverige och jag packar snart ihop dagen. Så himla konstigt att jag lever i framtiden, men lite coolt ändå. Jag ogillar högtidsdagar så som, födelsedagar, jul och typ som farsdag m.m. för jag är miljoner mil bort. Det är inte som vanligt. MEN så fort pappsen har vaknat i dag så står skype på programmet. Skype är nästan som att vi sitter tillsammans vid frukostbordet, nästan. 
 
I alla fall så har jag världens bästa pappa. Grattis på pappdagen far!
Trodde jag kunde lägga upp videon här men föreställ er att Gyllene tider spelar "tuffa tider" och pappa står på konserten och gungar min handväska och sjunger med! DET är min pappa det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback