Denna vecka har jag:

Ja, denna vecka har innehållit mycket roliga/annorlunda moments så att säga och den är inte slut än. Så jag tänkte dela med mig lite.

Denna vecka har jag sett en 3.5årig pojke bli ammad på Music group..
Denna vecka har jag råkat boxa till en medboxare i ansiktet pga. hon var för långsam
Denna vecka har jag gått in på fel pass på gymmet när de höll på
Denna vecka har jag fått personalen på bensinmacken att le genom att önska dem en trevlig kväll
Denna vecka har jag fått min boxningstränare att skratta pga. jag kan inte höger och vänster
Denna vecka har jag hört min värdmamma erkänna att det är jobbigt att underhålla Grace en heldag. Jo jag vet.
Denna vecka har jag blivit tagen som mamma till George (fem år) två gånger
 
Det där var höjdpunkterna från de fyra dagar som passerat denna vecka. Och ja, jag sprider glädje omkring mig även här i landet långt bortal MEN det som toppar mina intryck hittintills från denna vecka är i alla fall synen av en Jultomte som gör flygplansdyk och en ren som dyker på rumpan från taket på mataffären. Julskylltningen spårar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback