Auckland by night

Igår åkte jag spontant hem till Jessica, min andra familj här. Jag blev bjuden på en underbar middag med hennes familj och ena pojken berättade allt om Angry birds för mig, han pratade non stopp utan att andas. Jag är så hemma i den familjen, riktigt mysig är den. På kvällskröken, när mörkret lagt sig och maten sjunkit ner så bestämde vi oss för att åka till mount Victoria, en vulkan som ligger på en udde mitt emot centrala Auckland i Devenport. Vi vandrade upp till toppen och satt där i vår ensamhet och käkade vindruvor och njöt av en utsikt som inte går att beskriva med ord.

Nu hoppar jag snart in i bilen, tar med mig några ungar för i natt ska det barnvaktas medan mina värdföräldrar har en middagsbjudning. hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback