Lucka 6: En förtidigt julklapp

Jag hade tänkt att blogga om djuren som finns här på gården hundarna, fåren i frysen och kossorna. Men då jag inte kan stava hundarnas namn eller då kossorna inte ens har några namn så skulle det inte bli så läsvärt, kossa 1 är brun, kossa 2 är svart osv. Spindlarna i taket finns ju också, jag anser dem nästan som mina husdjur vid detta laget. Hur som så valde jag bort att skriva om detta i min sista lucka och väljer istället att skriva om min förtidiga julklapp till mig själv.
 
Kortsagt: Den 15 maj åker jag till Samoa, en paradisö som Fiji osv. för semester med Jessika. Vi har pratat om det ett tag men i söndags så spontan bokade vi biljetter så nu är det på riktigt. Får man spola fram tiden?
 
 

Kan ju inte längta lite mer alltså. Bilder tagna från Google :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback