Lucka 5: 39 Oyster Point RD

Det är inte bara barnen jag har glömt att presentera, jag har ju heller inte presenterat hur jag bor. Jag bor i ett enormt vitt hus fördelat på huvudhuset, med en övervåning, sedan två lägenheter - en i varje ände. Jag bor ovanpå garaget vilket är skönt. Jag behöver inte vakna mitt i natten då barnen envisas med att gå upp otroligt tidigt vissa dagar. Som t.ex. Sam vaknade klockan fyra och väckte hela familjen för att de var sena till skolan.. Det är även skön att jag har min egna ingång och min egna bil. Min bil är den lilla gråa saken på bilden nedan och dörren till min lägenhet ser man vid bilens motorhuvud. Mitt rum är förnstret allra längst till höger, sen kommer badrummet för att avsluta med gästrummet - allt detta är mitt egna space. Den andra lägenheten jag snackade om ligger på ovanvåningen längst till vänster (man ser tre likadana fönster som jag har och där finns den lägenheten!) På baksidan har vi en härlig gräsmatta som nästa sommar kommer att bli omvandlad till en pool. På den bilden ser man mitt sovrumsfönster längst till vänster. Ni harjar va? Rätt vackert jag bor va?

Sen ska man ju kanske bli presenterad insidan, för det är ju faktiskt den som ränkas. Ni ser i alla fall lite hur det ser ut, sängen är slarvigt bäddad med delar av helgenspackning på. Ni ser även köket och dörren till badrummet. samt trappen ner till ytterdörren och mitt tvrum (som jag inte använt överhuvudtaget än och gästrummet. Bild två och tre är tagna från samma plats bara det att jag vänt på mig. Som ni ser så finns det massor av plats för gäster, så komsi komsi.
 
 
 

Kommentarer
Margaretha säger:

..antar att det är gårdsägaren/husföreståndarinnan som vandrar över gårdsplanen med sin husdjur :)

2013-12-13 | 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback