Första semestern - GOTT NYTT ÅR

Som jag har tjatat om denna resa, hoppas jag inte tröttat ut er. Men tänk er att vara van att vara ledig efter 10 veckor eller något sådant, ni vet skollov. Nu har jag jobbat nästan 25 veckor utan avbrott - förstå att semestern är efterlängtad. Dock är det bra träning för framtiden. I morgon klockan ett ska jag plocka upp Lisa, min vän jag träffade på förberedelsekursen som bor i Wellington, från flygplatsen och sen åker vi. Kajaktur i Coromandel ska göras, bada ska vi göra, surfing i raglan ska vi testa på, göra en liten vandring på 8h över vulkaner nära Taupo, fira nyår i huvudstaden Wellington, göra andra vandringar, vara spontana, bo i tält, umgås och ja - samla massa energi. 26/12-7/1 gör vi denna resa, sedan passerar vi Auckland igen, plockar upp Jessika och beger oss upp mot norr - Bay of Island ska göras på riktigt!
 
Som ni förstår tar jag med mig kameran men internetet lämmnas hemma (vet inte om min värdfamilj blir så glad om jag tar med mig hela Wifi:et ;) Detta betyder, inte så mycket liv från min sida fram till mitten av januari, men då kan ni istället bereda er på en riktig bildbomb! Så därför vill jag passa på att tillönska alla er kära läsare, vänner, familj, nyfikna ev. blivande au pairer och andra nyfikna på min resa ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!! Ta hand om er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback