En riktigt God Jul

Några julkort har spridit sig i sverige, några som riktiga överraskningar och några mer väntade kanske. Egentligen så borde man visa sin uppskattning till sina vänner och familj oftare, än vad jag och säkert många andra gör. Men på senare år har julkorten blivit en tradition för mig, en chans för mig att få sprida lite kärlek runt om i Sverige. Julen är en tid för gemenskap och när jag nu är på andra sidan jorden skulle korten självklart postas. 
 
Men då min ekonomi inte räckte till för att skicka kort till hela Sverige så kommer nu en julhälsning från Nalle Puh:
“Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day.”
 
Ha en underbar dag och mys riktigt ordentligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback