jag och mina "barnvakter" på äventyr med barnen

För att få dagen att gå idag - en 10h lång arbetsdag ensam med fyra barn frågade jag igår tyskarna om de hade lust att backa upp mig om jag åkte till en strand med barnen, de kunde inte säga nej. Så idag packade jag picknik och allt annat som behövs för en dag ute i naturen och drog iväg, turen blev lyckad och avslutades med glass på hemvägen och vips hade hela dagen försvunnit och det hade bara utbrutit några bråk. Men tre ungavuxna på fyra barn är lagom, då fanns det även några millisekundersutrymme för mig att andas!


George


Grace


Grace med Chris


Sam


Ferdi, Grace å Chris


Sam å Chris


Ferdi och Grace


Jack och George
 

Kommentarer
Amanda säger:

Trodde inte tyskar kunde se bra ut...! ;)

Svar: haha! jo men här finns massor av snygga tyskar!! (landet vimlar av tyskisar) ;)
Frida Karlsson

2013-10-08 | 21:28:36
Bloggadress: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback