Ett konstant leende på mina läppar

Helgen var grym, har tillbringat mina första nätter på hostel och garanterat inte de sista, jag har ätit pizza med tomatsås som jag gillat, jag stekte näsan lite för länge i solen, jag har sett skydive så att jag nästan tror att jag själv har hoppat, jag har sett det vackra nya zeeländska landskapet norrutöver, jag har tillbringat många timmar med underbara vänner. Jag har skrattat så jag gråtit, tjurat lite över att jag alltid förlorade på kort, jag har druckit ett par för många chai latte och ätit lite för mycket osundt. Men vad gör detta när jag är så lycklgit lottad som får uppleva allt detta och möta så undebara människor? 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback