Det går bra nu och leendet sprider sig i hela mitt ansikte

Söndagen spenderades dels på gymmet och sedan på stranden med grymma vänner. Många skratt, tjuvkikning på fina pojkar i bar överkropp (men även på några brända kroppar hahaha), plannering för framtiden och lite frozen yoghurt i solskenet. Det blir varmare för varje dag som går och vädret blir dessutom stabilare, nu kan man nästan vakna på morgonen och veta hur vädret ska bli resten av dagen. Observera nästan. 

Dagen idag har varit underbar, och då menar jag verkligen en sådan dag då allt går bra. Bakningen gick bra, Grace var på gott humör heela dagen, tvätten hann torka, pojkarna lyssnade på mig och slog inte ihjäl varandra allt för många gåner, de åt maten och George, jag, Sam och Grace kunde vara ute och leka tillsammans i timmar. (Jack var och spelade Hockey - konstig hockey utan is). Sen när Dee kom hem kunde jag kila till gymmet och bara må bra, vissa dagar är lite bättre än andra. Denna dag som faktiskt var en måndag var en av mina bästa jobbdagar hittintills.
 
ps. Mitt gym älskar svensk musik, Avicii, SHM, dansa pausa (observera att denna är på svenska) och Loreen är artister/låtar som jag hört mer än en gång. Inte klagar jag i alla fall!

Katarinas bilder från i söndags. Det är helt okej att bo så här kan jag lova, i helgen styr kosan mot Napier på östkusten med gänget nedan.
 

Kommentarer
Margaretha säger:

Det är små guldkorna som sedan samlas till stora guldägg i minnesbanken :)

2013-10-23 | 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback